نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر در استان هرمزگان ، نماز باران در منطقه پنجه علی بندرعباس اقامه خواهد شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در استان هرمزگان ، اظهار کرد : در سال‌های اخیر شاهد بروز خشکسالی در استان هرمزگان وسایر استان‌های کشور بودیم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به کمبود بارش باران در سال‌های اخیر ، بیان کرد : کاهش نزول رحمت الهی بخشی از مؤمنین جامعه را نگران کرده است. حقیقتاً یکی از مسائلی که در بحث نزول باران در جامعه اسلامی مورد غفلت قرار گرفته است ، تضرع از خداوند متعال در خصوص بارش باران است که باید بیشتر مورد تاکید باشد.

وی ، با ذکر این نکته که در چنین شرایطی از خداوند متعال برای نزول بارش آسمانی درخواست شود ، عنوان کرد : بنا داریم که بعد از ظهر یکشنبه مورخ هشتم بهمن‌ماه نماز باران را با حضور عموم مردم برگزار کنیم همچنین با توجه به تلاقی این روزها با ایام‌البیض ماه رجب ، توصیه می‌کنم که سه روز قبل از اقامه نماز باران در روز یکشنه ، به مدت سه روز قبل از آن روزه گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که این مراسم با شکوه در منطقه پنجه‌ علی برگزار می‌شود ، تصریح کرد : نماز باران باید در خارج از شهر و در بیایان اقامه شود و منطقه پنجه علی بهترین موقعیت در این زمینه را دارد.

پایان خبر /