با توجه به افزایش مصرف گاز مایع در ایام عزاداری‌های دهه اول محرم در پخت نذری و اداره موکب ها ، هماهنگی‌های لازم میان شرکت‌های موزع و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان برای تامین بموقع کپسول گاز خانگی انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیر منطقه هرمزگان گفت : همزمان با شروع ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری برپای ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها درخواست کپسول‌های گاز خانگی افزایش می‌یابد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

احمد سالاری‌فر افزود : در زمینه تامین گاز مایع هیچگونه کمبودی در استان هرمزگان وجود ندارد.

سالاری‌فر ادامه داد : در حوزه توزیع نیز هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های خصوصی موزع کپسول گاز و تاسیسات سیلندر گاز پرکنی انجام شده است.

وی افزود : هیئت‌های مذهبی و موکب‌ها می‌توانند جهت دریافت کپسول گاز مایع مورد نیاز خود با مراجعه به آدرس: NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR و ثبت نام در سامانه ، درخواست خود را ارائه نمایند.

این درخواست پس از تایید سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سازمان متولی منجر به صدور حواله و تحویل در نزدیک‌ترین شرکت موزع و تاسیسات مردمی سیلندر گاز مایع خواهد شد.

مدیر منطقه هرمزگان با تاکید بر اینکه قیمت مصوب سیلندر گاز یازده کیلوگرمی ٢٧٩ هزار ریال است ، افزود : از شهروندان عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی با سامانه ۱۲۴ تلفن رسیدگی به شکایات وزارت صنعت معدن و تجارت تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

پایان خبر /