امام جمعه اهل سنت بندرخمیر گفت : لایروبی اسکله قدیم شهر بندرخمیر یکی از ضروریات شهر بندرخمیر است و درخواست داریم این امر در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، شیخ عبدالباعث قتالی نیز با قدردانی از حضور استاندار در این شهرستان ، اظهار داشت : لایروبی اسکله قدیم شهر بندرخمیر یکی از ضروریات شهر بندرخمیر است و درخواست داریم این امر در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

شیخ قتالی افزود : تبدیل نمایندگی ثبت اسناد و املاک به اداره مستقل و همچنین ارتقای نمایندگی شیلات شهرستان از جمله مطالبات مردم است که می‌تواند جلوی تردد بسیاری از مردم به مرکز استان را بگیرد.

وی خاطرنشان‌ کرد : بیمارستان بندرخمیر با امکانات فعلی پاسخگوی نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان بندرخمیر نیست و ضرورت دارد این بیمارستان ارتقا پیدا کند ضمن اینکه تکمیل باند دوم بندرعباس به بندرخمیر و اتمام پل رودخانه مهران از دیگر مطالبات مردم است.

در این نشست ، نماینده جامعه صیادی، نماینده لنج‌داران، نمایندگان کشاورزان، معدن‌کاران، اصناف، فرهنگیان، هنرمندان، طلاب، بانوان، نماینده شوراها، ورزشکاران، فعالان صنایع دستی، دانشجویان و نماینده فعالان گردشکری به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات پرداختند.

نداشتن پارکینگ صیادی، تسهیل در صدور مجوز سایت پرورش میگوی لشتغان، افزایش تعداد سفرهای ملوانی، سنددارکردن اراضی کشاورزی، مشکلات آلایندگی صنایع، تاسیس کانون فرهنگی ورزشی بانوان، تولید محتوی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بندرخمیر و انتشار در رسانه ملی از موارد مطروحه در این نشست بود.

پایان خبر /