مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از اسکان ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در مدارس و مراکز اقامتی متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان تا روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز،محمد قویدل گفت: تا روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

قویدل افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم ، در روز هفتم فروردین، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

 وی ادامه داد: مدارس ناحیه یک بندرعباس که روز هفتم فروردین ماه نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه دو بندرعباس در جایگاه  بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرارگرفت.

 مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در قالب ۱۱۵۹۹ خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

 قویدل خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

 این مسئول با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه ، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش ، عنوان کرد: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۱۵۹۹ خانوار پذیرش شده اند.

 قویدل، اضافه کرد: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

پایان خبر/