رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پذیرش دانشجو و قرارگرفتن رشته های تحصیلی دانشگاهی در دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق و غرب استان هرمزگان در صفحه ۹۴ دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، دکتر غلامعلی جاودان با اعلام خبر فوق از تلاش و مساعدت و حمایت‌های ویژه مقام عالی وزارت و معاونین آموزشی، بهداشتی، پارلمانی وزارت و همچنین همراهی و حمایت و پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان هرمزگان و معاونین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و همه نهادها ، افراد و سازمانهایی که در این مسیر همراهی و همکاری کردند  جهت اعطای مجوز به کارگیری دانشجو در رشته های تحصیلی دانشکده های شرق و غرب استان هرمزگان قدردانی کرد.

جاودان تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی شرق استان هرمزگان به مرکزیت میناب بر طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در ۳ رشته تحصیلی، تعداد ۴۵ دانشجو را برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ جذب می کند.

وی در ادامه افزود: دانشکده علوم پزشکی غرب استان هرمزگان به مرکزیت شهرستان بندرلنگه در ۲ رشته تحصیلی، تعداد ۵۵ نفر دانشجو می پذیرد.

این مسئول  از داوطلبین واجد شرایط انتخاب رشته درخواست کرد با مراجعه به صفحه ۹۴ دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، بر حسب علاقمندی رشته های تحصیلی اعلام شده در این دو دانشکده را جهت ادامه تحصیل انتخاب  کنند.

جاودان اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی شرق استان هرمزگان به مرکزیت شهرستان میناب تأسیس و خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی شهرستان های میناب، سیریک، بشاگرد و جاسک را پوشش می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، تصریح کرد  :  دانشکده علوم پزشکی غرب استان هرمزگان به مرکزیت شهرستان بندرلنگه تأسیس و خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی  شهرستان های بندرلنگه، پارسیان، بستک را پوشش می دهد.

وی در پایان ضمن تبریک کسب این موفقیت بزرگ به مردم خونگرم استان هرمزگان گفت:مجتمع آموزش عالی بستک در ۳ رشته تحصیلی، تعداد ۳۰ نفر دانشجو جذب می کند.

 

پایان خبر /