همزمان با دومین روز از هفته فرهنگ ، هنر و تاریخ شمیل ، کودکان و نوجوانان با شرکت در مسابقه بزرگ نقاشی ، تصوراتشان از آینده شمیل را به تصویر کشیدند.

به گزارش صبح دریانیوز ، مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) و دبیر هفته فرهنگ ، هنر و تاریخ شمیل در حاشیه برگزاری این برنامه گفت : مسابقه نقاشی ویژه رده سنی کودک و نوجوان در دومین روز از هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل برگزار شد.

داود تنی پور ، افزود : بیش از ۱۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بخش شمیل با شرکت در این مسابقه که در حسینیه انصارالحجه(عج) برگزار شد، تصوراتشان از آینده شمیل را نقاشی کردند.

وی ادامه داد : کودکان و نوجوانان امروز آینده سازان این منطقه خواهند شد و از این رو ضروری است که از هم اکنون که آنها در ذهن و خیال خود آینده ای روشن و درخشان را به تصویر بکشند تا در همان راستا قدم بردارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) و دبیر هفته فرهنگ ، هنر و تاریخ شمیل افزود : برگزیدگان مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با موضوع تصوراتشان از آینده شمیل در آیین اختتامیه هفته فرهنگ ، هنر و تاریخ شمیل مورد تجلیل قرار می گیرند.

گفتنی است ، هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با شعار «هویت تاریخی ، فرهنگ و نشاط اجتماعی» برگزار می شود.

پایان خبر /