مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت : ۲۳ زندانی جرایم غیدعمد از ابتدای امسال تاکنون ، با پیگیری ستاد دیه و کمیته صلح و سازش این ستاد از زندان‌های این استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مصطفی کیشانی میزان بدهی این افراد را ۸۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد که ۱۶۹ میلیارد ریال آن را شاکیان ، بخشیدند.

وی بیان کرد : ۲۰ نفر از مددجویان آزاد شده زندانی مهریه و نفقه و سه نفر مالی بودند که هفت میلیارد ریال از بدهی آن‌ها علاوه بر گذشت شاکیان را ستاد دیه و ۷۱۴ میلیارد ریال نیز از سایر منابع تامین شد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان اظهار کرد : در حال حاضر نیز ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی یکهزار و ۱۰ میلیارد ریال در زندان‌های استان به سر می‌برند و برای آزادی چشم انتظار خیران هستند.

وی ابراز کرد : خیران می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا شماره گیری کد دستوری # ۷۷۷۷۰۷۶ *۷۸۰ * اهدا کنند.

جرائم غیرعمد مانند ایراد صدمه بدنی و یا قتل غیر عمد ناشی از تصادف‌های رانندگی ، حوادث کارگاهی ، محکومیت‌های مالی نظیر مهریه و نفقه و چک‌های بلامحل غیرکلاهبرداری است.

پایان خبر /