مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت : خوشبختانه در فولاد هرمزگان شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگی همچون افزایش تولید و آغاز اجرای طرح‌های توسعه‌ای به منزله دو بال برای اعتلای نام فولاد هرمزگان هستیم و این دو مولفه متوازن پیش می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عطاالله معروفخانی مدیرعامل ، مصطفی عطایی‌پور رئیس هیئت مدیره ، محسن تابش و محمدرضا بنائیان اعضای هیئت مدیره به همراه تعدادی از معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان از خط تولید و طرح‌های توسعه‌ای بازدید و جلسه‌ای نیز به منظور پایش و بررسی این طرح‌ها برگزار کردند.

در جلسه پایش و بررسی طرح‌های توسعه‌ای ، معروفخانی با اشاره به عملکرد فولاد هرمزگان در پنج ماه نخست امسال ، بیان کرد : خوشبختانه تلاشگران فولاد هرمزگان توانستند علی‌رغم تمام مشکلاتی که سد راه صنعت فولاد بود ، به ویژه کمبود انرژی، به شعار امسال مبنی بر رشد تولید جامه عمل بپوشانند. به طوری که تا پایان مرداد ماه رشد ۷٫۵ درصدی در تولید تختال فولادی و ۲۹ درصدی در تولید آهن اسفنجی در شرکت حاصل شد. کسب این موفقیت با تلاش جهادگونه همه همکاران در حوزه‌های مختلف حاصل شده است.

وی افزود : علاوه بر رشد تولید در فولاد هرمزگان، امسال شاهد سرعت گرفتن اجرای طرح‌های توسعه‌ای نیز بودیم. با مساعدت اعضای هیئت مدیره و همکاری تنگاتنگ معاونان و شرکت‌های زیرمجموعه، طرح‌های توسعه‌ای بدون توقف پیش می‌روند و حتی در برخی از پروژه‌ها از برنامه نیز جلوتر رفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به ادامه اجرای استراتژی‌های فولاد هرمزگان در راستای استراتژی‌های هلدینگ مبارکه و تاکیدات مدیرعامل آن، خاطرنشان کرد : هم تولید و هم توسعه در فولاد هرمزگان به طور متوازن پیش رفته است و این دو مولفه، دو بال اعتلای فولاد هرمزگان در میان فولادسازان خواهند بود. از یک سو، با توجه به استراتژی‌های کلان کشور مبنی بر توسعه صنعت فولاد به ویژه در استان هرمزگان پیگیری می‌شود و از سوی دیگر، شعار امسال مبتنی بر رشد تولید است. بنابراین فولاد هرمزگان در هر دو مولفه توسعه و تولید به خوبی پیش می‌رود و می‌تواند به زودی به یکی از بزرگ‌‌ترین فولادسازان کشور تبدیل شود.

معروفخانی در پایان صحبت‌های خود از هماهنگی و همدلی اعضای هیئت مدیره فولاد هرمزگان تقدیر و تشکر کرد و گفت : این هماهنگی‌ها به ویژه طی یک سال اخیر باعث رقم خوردن اتفاقات بزرگی همچون آغاز طرح‌های توسعه‌ای مهمی همچون افزایش ظرفیت از ۱٫۵ میلیون تن به ۳٫۲ میلیون تن و طرح نورد گرم ازجمله آن بوده است. همچنین با هماهنگی و همدلی و تلاش جهادگونه همکاران در فولاد هرمزگان رشد تولید حاصل شده و امیدواریم برای نیمه دوم سال نیز شاهد رقم خورد اتفاقات مبارکی باشیم.

در پایان جلسه اعضای هیئت مدیره فولاد هرمزگان ضمن تقدیر از مدیرعامل، معاونان و کارکنان فولاد هرمزگان در ثبت رکوردها و سرعت در اجرای توسعه، بر همدلی بیشتر میان اعضای هیئت مدیره برای هم‌افزایی و اعتلای نام فولاد هرمزگان در میان فولادسازان کشور تاکید کردند.

پایان خبر /