سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر مرگ نخبه هرمزگانی پس از تزریق واکسن کرونا دروغ مخالفین واکسن است .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز  ، دکتر فاطمه نوروزیان  ضمن تکذیب خبر فوت نوجوان نخبه هرمزگانی به دلیل سکته قلبی ناشی از عارضه واکسن کرونا، گفت : در بررسی و پیگیری های صورت گرفته از سوی مقامات بهداشتی شهرستان پارسیان و نظر خانواده این نوجوان، محرز گردید که متوفی به هیچ عنوان واکسن کرونا تزریق نکرده بوده.

وی تصریح کرد : این نوجوان حدود ۲ ماه قبل دچار بیماری کرونا شده و با توجه به نظر پزشکان معالج، علت فوت می تواند ناشی از عوارض قلبی بیماری کرونا و بیماری زمینه ایی بوده‌ باشد.

نوروزیان با عنوان اینکه در حال حاضر انجام واکسیناسیون یکی از بهترین راهکارهای کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا و همچنین پیشگیری از ابتلاست، گفت: متاسفانه برخی از افراد به صورت آگاهانه و در پاره ای از موارد نا آگاهانه با انتشار مطالب غیر واقع در خصوص تزریق واکسن، موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد دل نگرانی در مردم می شوند.

این مسئول با بیان اینکه ویروس کرونا یک ویروس هوشمند است که مرتب تغییر شکل می دهد، تاکید کرد: انجام واکسیناسیون اگر به صورت صددرصدی از ابتلا به این ویروس جلوگیری نکند، اما در صورت ابتلا، در بیش از هشتاد و پنج درصد موارد، از مرگ جلوگیری خواهد کرد.

گفتنی است ، آنچه واضح است، این است که واکسیناسیون عمومی، بهترین راه ریشه کنی و مقابله با این ویروس است.