بهرابه گفت: کانون فرهنگی هنری آل یاسین روستای تازیان بالا شهرستان بندرعباس به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقه فرهنگی «آوای رمضان» برگزار  می کند.

به گزارش صبح دریانیوز، صفورا بهرابه عنوان کرد: به مناسبت ماه میهمانی خدا، مسابقه فرهنگی «آوای رمضان» به منظور ارائه آموزش نماز و احکام به همت کانون فرهنگی هنری آل یاسین روستای تازیان بالا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقه، گروهی در روبیکا راه اندازی شده است و تاکنون بیش از ۱۲۰ نفر عضو آن هستند، افزود: از یکم تا ۲۵ ماه رمضان هر روز یک کلیپ حاوی مطالب مرتبط با نماز، احکام و مسائل اخلاقی و یک سئوال مرتبط با مباحث مطرح شده در کلیپ در گروه گذاشته خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین روستای تازیان بالا شهرستان بندرعباس ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه از ۲۵ تا ۳۰ ماه مبارک رمضان فرصت دارند پاسخ سئوالات نماز را به صورت کلیپ ۲ دقیقه ای و احکام را به صورت متنی به شماره ۰۹۱۷۹۳۹۸۴۵۸ ارسال کنند.

وی با ذکر این نکته که برای شرکت در این مسابقه محدودیت سنی وجود ندارد، گفت: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه باید در گروه مسابقه اوای رمضان به نشانی   https://rubika.ir/joing/FJIACIIA0ZRXMNSJZFQOZUDIJJKENRYI عضو شوند.

بهرابه افزود: کانون فرهنگی هنری آل یاسین جوایز ارزنده ای را برای برندگان مسابقه فرهنگی «آوای رمضان» در نظر گرفته شده است که همزمان با عید سعید فطر به نفرات برتر اهدا خواهد کرد.

پایان خبر/