به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،ابراهیم هویدا در این نشست اظهار داشت : ایستگاه های کارت هوشمند ملی در نقاط مختلف استان پراکنده است تا مردم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند و بتوانند خدمات خود را با صرف کمترین وقت و هزینه دریافت نمایند.
هویدا در ادامه خاطرنشان کرد : برخی از این ایستگاهها در ادارات تابعه ثبت احوال در سراسر استان و بخشی دیگر در نمایندگی ها مستقر می باشند و همچنین دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال استان نیز خدمات کارت هوشمند ملی را به مردم شریف استان ارائه می دهند.
وی گفت : کارت هوشمند ملی کلید ورود به دولت و خدمات الکرونیک است و بزودی با کاربردی شدن این کارت ،امکان ارائه خدمات بیشتری از طریق آن میسر خواهد بود و می توان گفت شناسایی و تصدیق هویت افرا و فراهم شدن امضای دیجیتال تنها بخشی از مزایای کارت هوشمند ملی می باشد.
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان ضمن اشاره به پروژه های سازمان ثبت احوال اظهار داشت : سازمان ثبت احوال با اجرای پروژه هایی چون کارت هوشمند ملی،آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی و صدور شناسنامه مکانیزه همگام با فناوری های روز دنیا به سمت نوین سازی و الکترونیکی کردن خدمات خود گام برداشته است.
پایان خبر /
Friday, 22 November , 2024