فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در یکی از بنادر تجاری استان ، هفت دستگاه کانتینر گازوئیل قاچاق با اظهارنامه روغن پایه را پیش از صادرات کشف و توقیف کردند.

به گزارش صبح دریانیوز ، سرتیپ دوم علی‌اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر افزود : ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد صادرات مقادیر زیادی فرآورده‌های یارانه‌ای تحت اظهار کالای مجاز مشروط (روغن پایه) به مقصد کشورهای حوزه خلیج‌فارس مطلع شدند و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

جاویدان ادامه داد : کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی‌های میدانی مشخص شد تعداد هفت دستگاه کانتینر با اظهارنامه روغن پایه در محل و آماده صادرات است.

وی اضافه کرد : پس از نمونه‌برداری از محموله‌ها مشخص شد محموله کانتینرها ترکیب نفت و گاز – نفت سفید است که در بازرسی دقیق صورت گرفته، در مجموع ۱۶۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

رییس پلیس هرمزگان ، ارزش این محموله نفتی را بنابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۵۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد : تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق این محموله‌ها ادامه دارد.

پایان خبر /