در سومین روز از دهۀ تولید و تجارت همایش روز ملی اصناف با حضور معاون دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان،رئیس سازمان صمت هرمزگان، امام جمعه اهل سنت، فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، رئیس اتاق اصناف هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان، جمعی از مسئولان، فعالان و تجار هرمزگان و خبرنگاران در سالن سینمای مجتمع تجاری بندرعباس مال برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز،رئیس اتاق اصناف هرمزگان، در روز ملی اصناف با تقدیر و تشکر از زحمت‌کشان و پرتلاشان عرصه اقتصاد، این روز را به همه فعالان صنفی تبریک گفت.

علی باصره با بیان اینکه در استان هرمزگان نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی فعال هستند که تعاملات بسیار خوبی با دستگاه‌ها و اتاق اصناف دارند،  این روز را به همه کسبه، تجار و فعالان اقتصادی در سراسر کشور و به‌ویژه در استان هرمزگان تبریک گفت.

باصره افزود: صاحبان صنوف در هرمزگان از صبح زود تا پایان شب با تلاش و همکاری بی‌وقفه، خدمات متنوعی در حوزه‌های توزیعی، تولیدی و فنی ارائه می‌دهند.

وی همچنین از مسئولان و دستگاه‌های دولتی، به‌ویژه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، و اعضای کمیسیون نظارت به ریاست خلیل قاسمی، برای همکاری و تعامل خوب با اصناف و بازار قدردانی کرد.

باصره در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی با تلاش‌های بیشتر، دستاوردهای قابل‌توجهی در زمینه‌های مختلف کسب شود و خدمات‌رسانی به شهروندان به بهترین شکل انجام گیرد.

پایان خبر/

جمیله دبیری نیا