برگزیدگان کشوری بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، برگزیدگان کشوری بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی در دانشگاه تهران تجلیل شدند ،این مراسم با حضور الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ، کاظمی معاونت متوسطه وزارت متبوع و دکتر الماسی مدیر کل دفتر وزارتی انجام شد.

بنا به اعلام اداره برنامه ریزی و امور اجرایی جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی، یک طرح از استان هرمزگان در مرحله دفاع کشوری بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی برگزیده شد.

در بخش دانش آموزی بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی که در تابستان ۱۴۰۱ با توجه به شرایط قرنطینه و بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد ۶۰ طرح از دانش آموزان استان در سامانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری چهارطرح به صورت حضوری به مرحله داوری کشوری راه پیدا کرد.

از میان طرح های دانش آموزان هرمزگان، یک طرح از کیش در گروه علمی کشاورزی و منابع طبیعی برگزیده کشوری شد. طرح “اولین گام بسوی بافت گیاهی خودکار” توسط تیم دانش آموزان آیت احمد، عرشیا رضایی از هنرستان مبین خلیج فارس کیش با استاد راهنما محمود رضا شعبانی رتبه دوم کشوری را از آن خودکردند و در این مراسم تقدیر شدند.

انتهای خبر /