آیین کلنگ زنی 1500 واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان و سایر مسئولین در روستای ایسین شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در این آیین اظهار داشت: پروژه ۱۵۰۰ واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد در استان طی دو سال و با همکاری سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد استان هرمزگان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.

محمد زهرایی، افزود: آغاز عملیات احداث این پروژه در فاز اول ۱۵۰ واحد خواهد بود و مابقی آن در دهه فجر امسال شروع خواهد گردید.

زهرایی، تصریح کرد: تلاش ما این است که با هم افزایی دستگاه های مرتبط کیفیت این پروژه ساختمانی با مشخصات فنی و مهندسی باشد و مسکن امنی برای خانواده های معزز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شود.

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این آیین با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ واحد مسکن موجب برکت برای خانواده های معزز در استان خواهد شد ، اظهار داشت: این مسکن  ها برای خانواده های روستایی و شهرهای کوچک زیر ۲۵ هزار نفر بوده که زیربنای هر واحد ۵۰مترمربع می باشد و بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان هزینه اختصاص داده شده است.

جلیل تراهی، ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه های مختلف حمایتی نیازمندان، یادآور شد: از جمله تعاملات کمیته امداد و مجموعه بسیج سازندگی استان که درچند سال اخیر اتفاق افتاده وسبب برکت به خانواده های نیازمند بوده  می توان  به رزمایش کمک مومنانه و پویش های  ایران مهربان ، اطعام حسینی ، اطعام مهدوی و …. اشاره نمود.

انتهای پیام