ثبت نام طرح پلاک سبز جامُش در مدارس بندرعباس آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، طرح محیط زیستی پلاک سبز با همکاری ادارات کل حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش هرمزگان به منظور کد گذاری مدرسه های حامی محیط زیست و اجرای اقدامات موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی زیست محیطی اجرا می شود.

مدارس می توانند با دریافت پلاک سبز در پروژه ها و پویش های محیط زیستی استارتاپ جامُش شرکت کرده  و کالاهای مصرفی مورد نیاز خود را رایگان دریافت کنند ،  همچنین در اهدای بسته های نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند به عنوان طرح مسئولیت اجتماعی مشارکت نمایند.

مدیران یا نمایندگان مدارس بندرعباس می توانند از امروز با مراجعه به وبسایت استارتاپ جامُش به نشانی www.jamosh.ir فرم دریافت پلاک سبز را تکمیل نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.

همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۷۶۳۱۰۱۳۱۰۲ تماس بگیرند .

استارتاپ جامُش مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان، از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های مدیریت پسماند در راستای حفظ محیط زیست آغاز کرده است.

در حال حاضر، فعالیت های استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی شامل طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی حفظ محیط زیست، مدیریت پسماند در مناطق گردشگری و مدیریت منابع بازیافتی است .

پایان خبر /