استاندار هرمزگان ، با تاکید بر استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی ، گفت : لکه‌های صنعتی و کشاورزی جهت اجرای طرح‌های تولیدی تعیین شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان ، اظهار داشت : واحدهای تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی جهت سرمایه‌گذاری به شهرک‌های صنعتی هدایت شوند‌‌.

دوستی ادامه داد : با توجه به اینکه دولت میلیاردها تومان برای زیرساخت  شهرک‌های صنعتی هزینه کرده است لذا باید تدبیری اندیشیده شود تا طرح‌های تولیدی در این شهرک‌ها استقرار یابند‌‌.

وی خاطرنشان کرد : در این زمینه باید لکه‌های صنعتی و کشاورزی مشخص شود زیرا احداث هر گونه واحد صنعتی خارج از این محدود‌ها ممکن است در آینده برای دولت الزام تامین زیرساخت ایجاد کند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد : سازمان صمت و جهاد کشاورزی هرمزگان موظف‌اند، طی هفته‌های آینده لکه‌های خرد صنعتی و کشاورزی را در تمام شهرستان‌ها مشخص کنند.

دوستی بیان‌ کرد : با مشخص شدن لکه‌‌های خرد صنعتی محدوده‌های قابل واگذاری تعیین و به متقاضیان بر اساس نیاز، در این محدوده‌ها زمین واگذار شود‌.

یادآور می‌شود در این نشست ۱۷ طرح سرمایه‌گذاری بررسی و تصمیم‌گیری شد و همچنین در رابطه با الحاق اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تازیان ، تخت و بندرعباس تصمیم‌گیری شد.

پایان خبر /