مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز دوازدهمین جشنواره استانی فیلم اردیبهشت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اسمعیل جهانگیری بیان داشت : دوازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار خواهد شد که آثار راه یافته در دو سانس ، سانس اول از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹ و سانس دوم از ساعت ۲۰ لغایت ۲۱ اکران خواهند شد و اختتامیه جشنواره هم در تاریخ ۳۰ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ میزبان مسئولان و هنرمندان خواهد بود.

وی گفت : در مجموع ۱۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد ؛ که پس از بررسی آثار توسط هیات انتخاب متشکل از غلام سبزیکار ، مژده صابری و علی خائف ۶۳ اثر به دوازدهمین جشنواره استانی فیلم اردیبهشت راه پیدا کردند که از این میان در بخش مسابقه ۱۹ فیلم داستانی ، ۱۴ فیلم مستند ، ۷ فیلم تجربی ، ۵ فیلم انیمیشن و در بخش تماشا ۹ فیلم داستانی ، ۹ فیلم مستند و ۲ فیلم تجربی در این دوره از جشنواره حضور دارند.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره افزود : از بندرعباس با ۲۵ اثر ، حاجی آباد با ۱۳ اثر ، قشم با ۴ اثر و شهررویدر با ۳ اثر حائز بیشترین آثار در این جشنواره هستند که داوری این آثار به عهده هادی مقدم دوست ، محمود شهبازی و محمود شاکری می باشد.

گفتنی است ، دوازدهمین دوره جشنواره استانی فیلم اردیبهشت هرمزگان از ۲۷ الی ۳۰ شهریور ماه در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می گردد.

پایان خبر /