نماینده وزیر اقتصاد در استان اظهار داشت : برای نخستین بار املاک مازاد برای پروژه های اولویت دار نیمه تمام از طریق تهاتر با پیمانکار تخصیص می یابد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی دسینه با بیان اینکه در این روش از ظرفیت بند ۶ ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی های دولت استفاده شده است گفت : امروز با رأی اعضای کمیته تخصصی مولد سازی دارایی های دولت ، این بسته رونق برای استان هرمزگان به تصویب رسید که با این تصمیم در اتمام پروژه ۱۶۰ تختخوابی شهرستان میناب تسریع خواهد شد.

دسینه افزود : بر اساس قانون هر کدام از این دارایی ها یک بار برای کشف قیمت از طریق بازار سرمایه به مزایده گذاشته خواهد شد و اگر به فروش نرفت از طریق تهاتر و منوط به آخرین قیمت کارشناس رسمی دادگستری و براساس این بسته های رونق با پیمانکاران تهاتر می گردد.

وی ضمن تشکر از راهبری و پیگیری های استاندار محترم در زمینه تکمیل پروژه های عمرانی استان ، تاکید کرد : مولدسازی دارایی های غیرمنقول مازاد و راکد دولت یکی از بهترین و سریع ترین روش های تامین مالی پروژ های عمرانی استان خواهد بود که با اجرای این مصوبه بسیاری از مسائل زیرساختی استان در زمینه های مختلف از جمله تکمیل بیمارستان ها، مدارس، راههای ارتباطی، آبرسانی، برق رسانی، احداث سد و… در سنوات آینده حل خواهد شد.

پایان خبر /