مدیر منطقه چهار شهرداری از آمادگی این منطقه برای بهره برداری بهتر از ساحل سورو و صیانت از این ساحل بکر و زیبا با اجرای طرح ممانعت از ورود انواع خودرو به ساحل خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، حمزه عمرانی در این باره گفت : محله باستانی سورو یکی از زیباترین و گردشگرپذیرترین سواحل خلیج فارس است که متاسفانه گروهی از شهروندان و گردشگران با ورود خودورهای خود به ساحل و نزدیک دریا ، ضمن آسیب رساندن به محیط زیست و موجوداتی که در این ساحل زندگی می کنند موجب بی نظمی و ایجاد معضلات فراوانی برای ساکنان و گردشگران دیگر می شوند و حق استفاده سایرین را از این طبیعت زیبا و خدادادی سلب می کنند.

عمرانی در ادامه افزود : شهرداری منطقه چهار آمادگی دارد با همکاری دستگاههای ذیربط و اخذ مجوزهای لازم با مسدود کردن مسیرها و ورودی های اصلی به ساحل ، از ورود انواع خودرو به ساحل ممانعت به عمل آورده و نسبت به ساماندهی آن اقدام نماید.

وی عنوان کرد : با توجه به ظرفیت محله سورو ، طرح بازآفرینی این محله که شامل کاشت گونه های بومی ، زیباسازی کوچه های منتهی به ساحل ، حمایت از طرح های بوم گردی و صنایع دستی و ساماندهی پارکینگ قایق ها است تدوین و در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

مدیر منطقه چهار شهرداری در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از همراهی ساکنین سورو در اجرای برنامه های شهرداری گفت : بیشترین نقش را برای انجام هرچه بهتر طرح بازآفرینی محله سورو و صیانت از ساحل آن ، ساکنین این محله دارند که از این عزیزان درخواست می کنم مانند همیشه یاری گر شهرداری باشند.

پایان خبر /