جلسه هم اندیشی راهکارهای کاهش تخلفات اداری  با حضور نماینده وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وهیئت همراه و مدیران شرکت های تابعه صنعت نفت مستقر در استان همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)  به میزبانی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، نماینده وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی هئیت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت افزود: رسیدگی به تخلفات کارکنان ، مبنی بر، آسیب شناسی هایی که در خصوص عوامل وقوع تخلف در وزارت نفت انجام گرفته است مبتنی بر بررسی های بعمل امده از آرای صادره توسط هئیت های رسیدگی به تخلفات اداری است .

علیرضا علیان نژاد، عنوان کرد: بایستی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری و تعهدکاری ، بعنوان یکی از ارزشهای مهم و اساسی سازمان، برای پیشبرد اهداف و برنامه ها تلاش کرد.

وی، اظهار داشت : مدیران و کارکنان شرکتهای مختلف زیرمجموعه وزارت نفت باید با رعایت قوانین و مقررات و همچنین تکریم ارباب رجوع با ترویج فرهنگ خدمت رسانی  بدنبال حل مشکلات مردم باشند.

نماینده وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی هئیت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت بیان داشت : نظارت داخلی بر عملکرد کارکنان در کاهش ورودی پرونده های تخلفاتی تاثیر مهمی دارد . کارکنان باید چشم ناظر همدیگر باشند .

نماینده وزیر، مطرح کرد: یکی از تخلفات شایع که دستگاه های نظارتی هم به این موضوع ورود پیدا کرده اند بحث تصدی بیش از یک شغل است که قانون گذار پان را ممنوع اعلام کرده و برای آن مجازات انفصال از شش ماه تا یک سال تعیین کرده است .

در خلال برگزاری این نشست هریک از مدیران شرکت های تابعه صنعت نفت مستقر در استان هرمزگان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

علیان نژاد و هئیت همراه در این سفر از تاسیسات شرکت پالایش گاز سرخون و قشم ، منطقه شش عملیات انتقال گاز و شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه استان هرمزگان بازدید  و در جریان روند فعالیت شرکت ها قرار کرفت.

نماینده وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت و هئیت همراه با حضور در گلزار شهدای بندرعباس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با آرمانهای شهیدان سرافراز تجدید میثاق کرده و بر ادامه راه شهیدان تاکید کردند.

وی همچنین در مراسم جشن رای اولی های حضور در انتخابات یازدهم اسفند ماه شرکت گاز استان هرمزگان حضور یافت و در ادامه نیز به دیدار یکی از خانواده های معظم شهدا رفت.

نشست با نماینده استاندار هرمزگان آخرین برنامه علیان نژاد و هئیت همراه در این سفر بود.

پایان خبر/