مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از لکه گیری آسفالت محلات سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، امید آرمات بیان کرد : با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه آسفالت سطح منطقه سه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن نیز تداوم خواهد داشت.

آرمات اظهار کرد : از آنجایی که بیشترین گلایه مردم بندرعباس فرسودگی آسفالت معابر و خیابان‌های شهر است سیاست اصلی و اولویت شهرداری بندرعباس ، ارتقاء کیفیت وضعیت موجودآسفالت سطح منطقه بوده است.

وی با اشاره به اجرای خدمات صورت گرفته در بخش آسفالت در سال گذشته ، تصریح کرد : در سال گذشته حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع آسفالت در مناطق مختلف انجام شده است. همچنین شیب سوق فعالیت‌ها و خدمات در حوزه‌های آسفالت در سطح منطقه سه در بخش فرسوده و محلات بوده که این مهم رضایتمندی خوبی در بین شهروندان ایجاد کرده است.

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس بیشترین گلایه مردم بندرعباس را فرسودگی آسفالت معابر و خیابان‌های شهر عنوان کرد و گفت: گلایه مردم در این خصوص را قبول داریم و در تلاش هستیم تا با اولویت وضعیت آسفالت را بهبود بخشیم، اما باید توجه داشته باشیم که همه دغدغه مردم و مخصوصا جوانان شهر آسفالت کردن نیست. شهرداری باید در کنار خدمات عمرانی که انجام می‌دهد به فکر همه موضوعات باشد.

آرمات خاطر نشان کرد : در همین راستا از ابتدای سال تاکنون ۲۸۰۰مترمربع از سطح منطقه سه ترمیم مرمت و لکه گیری شده است و همچنین ۲۴۱۵متر مربع هم از سطح محلات از جمله کوچه های رضوان و طلیعه ۲۳ لکه گیری شده و کوچه های شیر سوم ، سه راه برق، سه راه سازمان و …. در دستور کار منطقه سه قرار دارد.

پایان خبر /