مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه با حضور مدیر شعب بانک رسالت ،معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، معاون توسعه ‌منابع شیلات هرمزگان و جمعی از بهره برداران شیلاتی در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبرداد.

به گزارش صبح دریانیوز  ، مسعود بارانی با اشاره به لزوم ارتقای تعاملات سازنده بین شیلات و بانک رسالت در راستای خدمت رسانی و فراهم سازی بستر توسعه فعالیت های بخش شیلات گفت: خوشبختانه دو طرف از ظرفیت های خوبی برای توسعه فعالیت های دوجانبه در مسیرتحقق شعار سال بهره مند هستند .

وی حرکت شتابان در مسیر تحقق شعار سال مبنی بر “مهار تورم و رشد تولید ” را از محورهای مهم این دیدار خواند و تاکید کرد بی شک با برنامه ریزی ها و تصمیمات گرفته شده شاهد رونق و رشد در تولید به واسطه حمایت های بانکی خواهیم بود.

بارانی افزود در همین راستا و بر اساس معیارهای دو طرف تفاهم نامه خوبی در دستور کار شیلات هرمزگان و بانک رسالت با محوریت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به بهره بردارن شیلاتی به ویژه جامعه صیادی و آبزی پروری قرار گرفت.

در ادامه مدیر شعب بانک رسالت در هرمزگان با اشاره به فعالیت ها و گام های توسعه ای خوب اخیر شیلات هرمزگان تصریح کرد: با توجه به گام ها و تعاملات ایجاد شده بی شک شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

رئیسی تصریح کرد: هرمزگان از ظرفیت های خوبی در حوزه شیلات برخوردار است و امید داریم بتوانیم شرایط مناسبی برای بهره برداری حداکثری و تحقق مسیر توسعه ای برای شیلات فراهم سازیم.

پایان خبر /