رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد و گفت : ۲ هزار نیروی انسانی جذب بهداشت و درمان هرمزگان می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، غلامعلی جاودان افزود : آزمون استخدامی در ۲۱ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود ، در این آزمون بیش از ۲۰۰۰ مجوز استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اختصاص داده شده است که بیشترین تعداد مجوز از زمان تأسیس دانشگاه و بالاترین سهمیه مجوز نسبت به سایر استان‌ها است.

جاودان ابراز کرد : در این آزمون ۴۲ عنوان شغلی و فارغ التحصیلان رشته‌هایی از قبیل پزشکی، پرستاری، و سایر رشته‌های بهداشتی درمانی و همچنین رشته‌های حسابداری و…می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به شروع ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از عصر امروز، گفت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : از مجموع ۲۵ هزار مجوز استخدامی در کشور، تعداد ۲۰۰۶ مجوز به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعلق گرفت که حدود ۸ درصد از کل مجوزهای استخدامی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به خود اختصاص داده است.

جاودان افزود : در این دوره از آزمون‌های استخدامی بیشترین مجوز در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نسبت به جمعیت، به استان هرمزگان اختصاص یافته است. انتظار می‌رود در این مرحله از آزمون استخدامی، کلیه نیروهای تخصصی شرکتی جذب شوند.

وی اظهار داشت : در این آزمون استخدامی، گستردگی و تنوع رشته‌های دانشگاهی اعم از حوزه تخصصی و غیر تخصصی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد : هم اکنون با تأیید نهایی وزارت بهداشت و سازمان اداری استخدامی ، دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون جهت دانلود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار گرفت.

جاودان از همکاری و پیگیری مجدانه و ویژه مهندس دوستی استاندار استان ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤلین ، همکاران و عزیزانی که در جهت اخذ مجوز حداکثری استخدام دانشگاه تلاش نمودند ، تشکر و قدردانی کرد.

پایان خبر /