به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی آفتاب مهربانی با حضور مسئولین در بندرلنگه افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت ، آیین افتتاح اولین مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی در غرب استان با حضور فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه ، مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان هرمزگان ، حسن بیگی بخشدار مرکزی شهرستان بندرلنگه ، سیده لیلا موسوی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرلنگه و جمعی از مسئولین و روسای ادارات شهرستانی در بندرلنگه برگزار شد.

سیده لیلا موسوی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرلنگه در آیین افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی آفتاب مهربانی ، ضمن خیر مقدم و تبریک هفته دولت به بیان فعالیت ها و خدمات حوزه توانبخشی به افراد دارای معلولیت در شهرستان پرداخت.

مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی گفت : در حال حاضر ظرفیت این مرکز ۵۰ نفر است و به افراد دارای معلولیت جسمی و ذهنی با شرایط سنی ۲سال تا ۱۴ سال خدمات توانبخشی شامل کاردرمانی ، گفتار درمانی، روانشناسی و … ارائه می دهد.

محمدی به مزایای راه اندازی این مراکز اشاره داشت و افزود: افراد دارای معلولیت شهرستان باید دسترسی راحتی به مراکز توانبخشی داشته باشند ، طوری که مجبور نشوند برای دریافت این خدمات به مرکز استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد : خوشبختانه با راه اندازی این مرکز افراد دارای معلولیت شهرستان بندرلنگه از تردد به مرکز استان بی نیاز شده و در شهرستان خود خدمات توانبخشی را دریافت می کنند.

پایان خبر /