جلسه حجت الاسلام والمسلمین کریمی ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان به همراه معاونین این ستاد و مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از استاندار هرمزگان عنوان کرد : توجه ویژه ای که استاندار محترم نسبت به ستاد امربه معروف و نهی از منکر دارد، مسیر اجرای برنامه های ستاد را هموار تر کرده است.

کریمی ادامه داد : مهم ترین وظیفه ستاد امربه معروف ، سیاست گذاری پیرامون امربه معروف و نهی از منکر و احیای آن در جامعه می باشد.

وی عنوان کرد : یکی از برنامه های که ستاد استان با جدیت آن را دنبال می کند ، نظارت در رابطه با گسترش معروفات و کاهش منکرات می باشد، در همین راستا بازرسی ستاد را فعال کرده ایم و بیشترین اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته پیرامون گشت ارشاد مدیران و مسئولین می باشد، در این خصوص نیاز به همکاری دستگاه های نظارتی وابسته با استاندار محترم وجود دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ادامه داد : در بازرسی های صورت گرفته گاهاً تخلفاتی مشاهده می کنیم که نمی شود بی تفاوت از کنار آنها عبور کرد و مطمئن هستیم که آقای استاندار نسبت به کوچکترین تخلفات سازمانی در هر حوزه ای برخورد جدی و قاطع می کند.

کریمی گفت : افزایش سرمایه اجتماعی نظام مهم‌ترین رسالت مسئولان است و ستاد امر به معروف نیز می‌تواند در این راستا نقش بسزایی داشته باشد.

در ادامه استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ، اظهار داشت : برآیند اقدامات و پیشنهادات ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند منجر به افزایش سرمایه اجتماعی نظام شود.

دوستی ادامه داد : امروزه اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بر هیچ کسی پوشیده نیست و این مهم در رستگاری جامعه نقش بسزایی دارد.

وی افزود : از پیشنهادات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای اصلاح امور، استقبال می‌کنیم و اگر تخلفی در مدیران وجود داشته باشد قطعا برخورد خواهد شد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، طهارت اقتصادی شرط پذیرش مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران است ، گفت : نظارت بر بیش از ۱۰۰ دستگاه دولتی امری سخت است اما این مهم با همراهی ستاد امر به معروف که یک نهاد حاکمیتی و به دور از حب و بغض‌های سیاسی است ممکن خواهد شد.

دوستی ، جمهوری اسلامی ایران را مقدس‌‌ترین دارایی در کشور دانست و گفت : جمهور، اسلام و ایران هر سه برای ما جزو عزیزترین‌ها هستند و وقتی بدانیم که برای شکل گیری جمهوری اسلامی ایران بیش از ۳۰۰ هزار شهید جان خود را فدا کرده‌اند بر قداست این مهم افزوده می‌شود.

وی افزایش سرمایه اجتماعی نظام را مهم‌ترین رسالت مسئولان دانست و عنوان‌ کرد : افزایش سرمایه اجتماعی با کار و رفع نواقص ممکن می‌شود و اولین گام برای این اصلاح هم این است که بپذیریم ایرادی در ما وجود دارد تا بتوانیم آن را رفع کنیم‌.

پایان خبر /