تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به منظور استفاده از ظرفیت گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری برای تولید سرودهای فاخر در حوزه ایثار و شهادت تفام نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه که در چهار ماده و دو نسخه مجزا تنظیم شده بود، لحظاتی پیش توسط عطالله ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امضا شد.

بسترسازی برای تعمیق روحیه ایثار و شهادت ، توسعه همکاری و هم افزایی فعالیت های مشترک موضوع تفاهم نامه، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم بخصوص نسل جوان و غنی سازی اوقات فراغت و بهبود نشاط اجتماعی از طریق فعالیت های فرهنگی هنری ازجمله اهداف تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه با محوریت ساخت و تولید چهار اثر(سرود) در سال جاری با موضوع شهدا و ایثارگران، مادران و همسران شهدا، عفاف و حجاب و سبک زندگیدر مکتب ام الشهدا، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، بانوان عاشورایی، فرهنگ فاطمی و رسالت امروز، ایثار در دوران معاصر و سبک زندگی ایثارگرانه منعقد شد.

همکاری و مشارکت در استفاده از ظرفیت های طرفین جهت اعتلای فعالیت های فرهنگی هنری، همکاری و مشارکت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی هنری ازجمله تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.

پایان خبر /