مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات شبانه‌روزی ۷۵۰ نیرو به میهمانان جزیره در ۹ کمپ پارک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، شریف شریفی نژاد با اشاره به استقبال گسترده مردم کشور برای حضور در جزیره در روزهای تعطیلات اخیر گفت: نیروهای خدماتی و فضای سبز این مدیریت با هدف میزبانی شایسته از گردشگران، در ۹ کمپ پارک زیتون، سینما دریا، آفتاب ۱ و ۲، ایران‌زمین، هلر ، خطی درگهان، ریگو و جزایر ناز به‌صورت شبانه‌روزی در حال نظافت و ارائه خدمات بودند.

وی همچنین از ورود ۲۰ هزار خودرو در تعطیلات عید سعید مبعث به جزیره خبر داد و افزود: در تعطیلات دو هفته گذشته نیز با آمار مشابهی از حضور مردم عزیز کشورمان تنها از مبدأ ورودی بندرگاه مسافری لافت مواجه بودیم.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد : انتخاب قشم به‌عنوان مقصد گردشگری در نیمه دوم سال به‌ویژه در اعیاد و ایام تعطیل، یکی از افتخارات ما این و تلاش می‌کنیم میزبان شایسته‌ای برای هم‌وطنان از اقصی نقاط کشور باشیم.

شریفی نژاد در پایان ضمن تقدیر از همکاری مدیریت بنادر پهل و لافت، پلیس راهور و پلیس‌راه برای کاهش معطلی گردشگران و روان‌سازی ترافیک گفت: امیدواریم گردشگرانی که با خودروهای شخصی خود وارد جزیره می‌شوند نیز، برای کمک به کاهش ترافیک، ترجیحا، ساعات پایانی شب را برای خروج از جزیره و اتمام سفر خود انتخاب نمایند.

انتهای خبر