​مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه سامانه بارشی مونسون تا امشب تمام مناطق هرمزگان را فرا خواهد گرفت، گفت : انتظار وقوع بارش رگباری و سیل آسا همراه با احتمال وقوع تگرگ و صاعقه در اکثر مناطق هرمزگان وجود دارد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهرداد حسن زاده با اعلام تشدید فعالیت سامانه بارشی مونسون از ظهر امروز، افزود : این سامانه امروز ابتدا به تدریج شرق استان را در بر می‌گیرد سپس به مرکز و شمال استان می‌رسد و در نهایت تا شب سراسر هرمزگان را در برخواهد گرفت.

حسن زاده ، افزود: در پی این سامانه انتظار می‌رود وقوع بارش‌های رگباری و سیل آسا همراه با احتمال تگرگ و صاعقه در اکثر مناطق استان حتی در جزایر شاهد باشیم.

وی ، تصریح کرد: بارش‌ها ها اکنون در جاسک آغاز شده و تا شب در نواحی مختلف استان شاهد بارش خواهیم بود لذا نیاز است مردم شریف استان از ورود به حاشیه رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات جدا خودداری کرده و تمام هشدارهای قبلی را رعایت کنند.

​مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع هر حادثه‌ای اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام