مدیرکل ارزیابی عملکرد ، بازرسی ، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری هرمزگان از کسب رتبه عالی استانداری هرمزگان در ارزیابی کشوری سال ۱۴۰۱ بین تمام استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای استقرار جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرایی به منظور رصد وپایش، استانداری هرمزگان در ارزیابی بین استان‌های کشور رتبه عالی را کسب کرد.

حجت الاسلام اعتمادی گفت : براساس ارزیابی سالیانه استانداری‌های سراسر کشور از سوی معاونت‌های تخصصی و مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور در بستر سامانه جامع مدیریت عملکرد (تسما)در ارزیابی سال ۱۴۰۱استانداری هرمزگان در سطح عالی ارزیابی و در میان استانداری های برتر کشور قرار گرفت.

وی افزود : این ارزیابی در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرایی به منظور رصد وپایش میزان موفقیت استانداری‌ها در اجرای برنامه های ابلاغی، اهداف کمی تخصصی و اصلاح نظام اداری در قالب شاخص های عمومی واختصاصی وهمچنین استفاده از نتایج حاصله برای بهبود عملکرد در سطوح مختلف صورت می پذیرد.

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان اضافه کرد : نتایج حاصل شده به نسبت به سال ۱۴۰۰ رشدداشته و این افزایش امتیاز در ارزیابی از سوی استانداری هرمزگان حاکی از اهتمام ویژه و رویکرد جهادی استاندار هرمزگان در راستای حسن اجرای برنامه ها وسیاست های ابلاغی دولت مردمی ایران قوی است.

حجت الاسلام اعتمادی تصریح کرد : موفقیت حاصله در سایه تلاش و همت مضاعف تمام معاونین و مدیران ستادی و پرسنل خدوم استانداری هرمزگان تحقق یافته و بیانگر این حقیقت است که کارکنان استانداری به فراخور توان و استفاده از همه ظرفیت ها در مسیر خدمت بی منت وخالصانه به مردم شریف استان از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

پایان خبر /