رئیس دانشگاه با اعلام خبر فوق افزود: جلسه شورای اداری استان هرمزگان با حضور سردار آبرومند ، فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام ، سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی کشور ، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان نیروهای مستقر سپاه در استان هرمزگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و در حاشیه این نشست تفاهم نامه همکاری چهار جانبه استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، غلامعلی جاودان در ادامه افزود : طی این جلسه احداث ۵ خانه بهداشت ، ۶ پایگاه بهداشتی و احداث ۳ مرکز جامع سلامت و تکمیل ۱۲ مرکز جامع سلامت و احداث ۹ پایگاه اورژانس با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان مورد تفاهم همکاری چهارجانبه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با قرارگاه امام حسن مجتبی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان ، در این آیین سپاه را یار همیشه همراه در روزهای سخت کشور دانست و عنوان‌کرد: سپاه پاسداران همواره پیشرو در محرومیت‌زدایی بوده است و هر جایی هم که مشکلی به وجود بیاید اولین نهادی است که به کمک مردم می‌آید‌.

مهدی دوستی بیان‌ کرد : اشتغال ، آبخیزداری، احیای قنوات، راهسازی، بهداشت، درمان، آموزش و … از جمله موارد توافق شده در تفاهم نامه است که در بازه‌ای سه ساله اجرایی می‌شود‌.

سردار آبرومند ، فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، نیز در این آیین عنوان‌ کرد : قرارگاه امام حسن با مجموعه نهادهای حمایتی تشکیل شده و هدفگذاری آن رسیدگی به حل محرومیت در جامعه محروم است و این مهم با تولید ثروت محقق خواهد شد و منجر به کاهش مشکلات می‌شود.

آبرومند افزود : اگر ظرفیت‌ها ایجاد شد و ثروت را در روستاها ایجاد کردیم باید زیرساخت ماندن را نیز در روستاها توسعه دهیم از این رو راهبرد اصلی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام توانمند‌سازی مناطق محروم و روستایی است.

وی روستایی‌ها را کم‌توقع‌ترین اقشار انقلاب دانست و عنوان‌ کرد : نباید از کیفیت خدمات‌رسانی در روستاها کم بگذاریم چرا که عدم توجه به کیفیت مصداق تضییع بیت‌المال است و کار جهادی در این حوزه یعنی کارها را دقیق و با کیفیت انجام دهیم.

پایان خبر /