رئیس پلیس راه استان هرمزگان از برخورد دو دستگاه خودرو شوتي نيسان حامل سوخت در محور فرعي و روستايي پشتکو خبر داد و گفت : در اين حادثه دلخراش متأسفانه رانندگان هر دو خودرو در ميان شعله هاي آتش جان باختند.

به گزارش صبح دریانیوز ، سرهنگ مهدی نیکبخت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در سانحه رانندگی در روز گذشته براثر برخورد دو دستگاه خودرو شوتی نیسان حامل سوخت در محور فرعی و روستایی پشتکو رخ داد، در اثر شدت این حادثه هر دو خودرو دچار حریق شدند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه در این حادثه دلخراش متأسفانه رانندگان هر دو خودرو در میان شعله های آتش جان باختند ، افزود : علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ یکی از خودروها بود.

وی با بیان این که متأسفانه همچنان در جاده های استان شاهد این گونه حوادث تلخ توسط خودروهای شوتی و سوخت بر هستیم ، از عموم مردم و مسئولان استانی خواست جهت پیشگیری از بروز این گونه حوادث توسط قاچاقچیان قانون گریز چاره اندیشی کنند.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان در پایان به دیگر رانندگان عبوری در محورهای فرعی و اصلی استان توصیه کرد و گفت : به منظور حفظ جان خود و دیگران همواره سرعت مطمئنه را رعایت کرده و با انجام یک رانندگی قانونمند، امنیت و آسایش عمومی را برای همگان به ارمغان آورند.

پایان خبر /