رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : با توجه به درخواست چند ساله ساکنین محله برکه گرد و ضرورت آن برای استفاده مردم ، این فرهنگسرا به مردم این محله اهدا شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، عیسی عباسی در این ‌باره عنوان کرد : سال ۱۳۹۸ ساختمانی که در محله برکه گرد جنب مسجد اصغریه برای فرهنگسرا احداث شده بود، به مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری تبدیل شد.

عباسی افزود : با افتتاح این ساختمان به عنوان مرکز خلاقیت و فناوری های نوین (شهر خلاق) دلخوری و نارضایتی شدیدی از سوی حوزه بسیج محله، اهالی و هیات امنا مسجد به وجود آمد که به طور مکرر این موضوع را از طریق شورای شهر و شهرداری دنبال می‌کردند تا بتوانند ساختمان را به فرهنگسرا برگردانند.

وی اضافه کرد : از محلات بسیاری بازدید کردیم و مسائل و مشکلات محلات در حوزه فرهنگی و اجتماعی را با همکاران رصد کردیم تا اینکه مجدد با درخواست حوزه بسیج و معتمدین محله برکه گرد برای تغییر این ساختمان به فرهنگسرا مواجه شدیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود : در نهایت تصمیم گرفتیم با همکاری شهردار و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ، مرکز خلاقیت و فناوری های نوین را به یک‌ محل دیگری انتقال و این ساختمان را به عنوان فرهنگسرا به مردم اهدا کنیم تا اهالی محله بتوانند از خدمات فرهنگسرا در زمینه های مهارت آموزی، کلاس های مختلف آموزشی، مشاوره های خانواده و …. بهره مند شوند.

پایان خبر /