رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به فارس و طرح دوباره الحاق استان فارس به دریا ، گفت : شاهد اتفاقاتی بودیم که خوشایند نیست و کام مردم هرمزگان را تلخ کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مصیب نظری در نود و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، اظهار کرد : استاندار اسبق هرمزگان به زخم کهنه مردم این استان دست گذاشته است، عده ای از صداقت، نجابت و خویشتن داری مردم هرمزگان سواستفاده کرده و مردم هرمزگان سالیان سال است که با مردم فارس، لاریها و اوزیها مراوده دارند و در بندرعباس بازاری را به نام لاریها و اوزی ها داریم، می خواهند محاسبات اقتصادی خود را رقم بزنند و گرنه راه سرمایه‌گذاری در هرمزگان بر هیچکس بسته نیست.

نظری خطاب به استاندار اسبق هرمزگان ، افزود : آیا قرار است هرکس توسعه می‌خواهد به دریا وصل شود؟ مگر ما در یک کشور زندگی نمی کنیم و تمام ایران سرای من نیست؟ اگر الان مردم هرمزگان بگویند ما برف می‌خواهیم آیا سپیدان را به هرمزگان می‌دهند و با آن موافقت می‌کنند؟ قطعا چنین موافقتی نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خطاب به نماینده مردم فارس در مجلس ، تاکید کرد : اگر توسعه می‌خواهید، راه آهن بکشید، جاده بزنید. شما نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی هستید باید پاسخگوی عملکرد خود باشید. خط و نشان در سال انتخابات برای کنش‌های سیاسی جالب نیست. این زخم کاری دوباره باز نخواهد شد.

نظری اضافه کرد : از مجموعه دولت و از نماینده دولت در هرمزگان می‌خواهیم که خواسته مردم استان را به گوش رئیس جمهور برسانند. تمام سیاسیون استان بر این موضوع اتفاق نظر دارند. این اتفاق سفر رئیس جمهور را هم تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه این فتنه از زمان تغییر نام این شهرستان آغاز شد ، خاطرنشان کرد : تمام اعضای شورای شهر در کنار مردم گاوبندی هستند و مردم هرمزگان شیطنت سیاسیون را به پای مردم فارس نخواهند نوشت.

پایان خبر /