سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : تشکیل پرونده و صدور حکم در محل و جمع آوری داروهای غیرمجاز و قاچاق در داروخانه‌ها از جمله نتایج مهم برنامه ریزی بازرسی از داروخانه ها در قالب گشت مشترک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حامد فلاح در جلسه کارگروه پیشگیری و تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور ، تصریح کرد : اثربخشی بازدیدهای مشترک در رابطه با کالاهای سلامت محور، بازرسی از داروخانه ها در قالب گشت مشترک از موضوعات مهمی بود که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد : همچنین در خصوص ساماندهی مراکز عرضه غیرمجاز مکمل های ورزشی در مجتمع های تجاری ضمن بحث و بررسی کارشناسی، مقرر شد برنامه ریزی و تصمیم گیری لازم انجام پذیرد.

این مقام مسئول در خصوص اثربخشی بازدیدهای مشترک عنوان کرد: تنظیم صورت جلسه محل نگهداری کالا و ارسال نسخه از معرفی واحد صنفی متخلف به تعزیرات و اطلاع از رای صادره اقدامات اساسی هستند که در این فرآیند پیش بینی شده است.

فلاح همچنین بر گشت مشترک بازرسی داروخانه‌ها تاکید کرد و افزود : تشکیل پرونده و صدور حکم در محل و جمع آوری داروهای غیرمجاز و قاچاق در داروخانه‌ها از جمله نتایج مهم برنامه‌ریزی بازرسی از داروخانه‌ها در قالب گشت مشترک خواهد بود.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد : در این جلسه ارگان‌های نظارتی نماینده تام الاختیار خود را جهت هماهنگی و حضور در بازدیدهای مشترک معرفی کردند.

پایان خبر /