سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بخش فین ظرفیت‌های مهمی در بخش های مختلف برای توسعه دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، احسان کامرانی در دیدار با معتمدین، بزرگان و مسئولان بخش فین شهرستان بندرعباس با اشاره به ظرفیت های بخش فین، عنوان کرد: فین به عنوان یک باغ شهر از پتانسیل های بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است.

 کامرانی افزود: کشاورزی بخش فین شاخص مهمی است که سرمایه گذاری بر روی آن می تواند این بخش را متحول کند.

 وی، خاطرنشان کرد: بازسازی و توسعه نخیلات فین برای رونق اقتصادی آن موضوع مهمی است که نیازمند پیگیری است.

 کامرانی با اشاره به ظرفیت های معدنی فین، تصریح کرد: بخش فین پتانسیل های مناسبی در بخش معادن دارد که سرمایه گذاری در این بخش در کنار بخش کشاورزی زمینه افزایش اشتغال و تولید را مهیا می کند.

 وی اظهار داشت: معادن فعال در بخش فین ضروری است از محل مسئولیت های اجتماعی به توسعه این بخش با تقویت زیرساخت ها در بخش های مختلف کمک کنند و این مهم مطالبه مردم است.

 کامرانی ، خاطرنشان کرد: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری فین و دهیاری های بخش برای سرعت بخشیدن به توسعه شهر و روستاها امری ضروری است.

وی با اشاره به درخواست های مردم فین در بخش های مختلف، افزود: تحقق مطالبات مردم فین در زمینه ارتقاء بخش به شهرستان، بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی، رفع مشکلات اراضی مردم با منابع طبیعی، توسعه نخیلات، مشکلات آب شرب و مسئولیت اجتماعی معادن پیگیری و دنبال می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: برای تسریع در رفع مشکلات مردم بخش فین به زودی بازدید میدانی از این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام