رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : آمادگی داریم در فواصل سال به ویژه ایام و ماه های خوب فصل سال در خدمت تمام اقوام کشور باشیم و این فرصت را در اختیارشان بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فاطمه جراره در آیین جشنواره وحدت اقوام ایرانی طلایه داران شکوه خلیج فارس، در جمع شهروندان بندرعباس، اظهار کرد: امروز ما شاهد استقبال خوب شهروندان شهر بندرعباس و استان هرمزگان از این جشنواره هستیم. 

وی افزود: شرایط آب و هوایی استان شرایط ویژه ای است و این فرصت و بستر مناسبی برای کل کشور برای برگزاری چنین جشنواره هایی در شهر بندرعباس فراهم است.

جراره ادامه داد: شورای شهر و شهرداری این آمادگی برگزاری این جشنواره ها را به صورت ادامه دار و مستمر دارند.

وی تصریح کرد: امیدواریم اقوام شهرهای مختلف ایران نمایندگان هرمزگان برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ هرمزگان به شهرهای خود باشند. چرا که با حضورشان در این شهر، با فرهنگ هرمزگان آشنا می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ‌ آمادگی داریم در فواصل سال به ویژه ایام و ماه های خوب فصل سال در خدمت تمام اقوام کشور باشیم و این فرصت را در اختیارشان بگذاریم. 

جراره عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر بندرعباس شهر خلاق صنایع دستی از سوی یونسکو نیز انتخاب شده، می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت و همراهی شهروندان فروش محصولات را افزایش و صنایع دستی شهرمان را رونق و توسعه دهیم.

انتهای پیام