مدیرکل شیلات هرمزگان از بررسی پروژه های پرورش میگوی در حال ساخت در شهرستان های بندرلنگه ، بندرعباس و قشم با حضور نماینده شرکت شهرک‌های کشاورزی ، نماینده نظام مهندسی و منابع طبیعی ، رئیس گروه میگو شیلات هرمزگان ، روئسای شیلات شهرستان های مذکور ، نماینده اداره فنی و جمعی از بهره برداران مزارع پرورش میگو این شهرستانها در سالن جلسات اداره کل شیلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مسعود بارانی گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پیگیری سرعت بخشیدن و اجرای کردن پروژه های در حال ساخت شیلات در سطح استان در جلسه ای اختصاصی پروژه های شیلاتی در حال ساخت شهرستانهای بندرلنگه ، بندرعباس و قشم مورد بررسی قرار گرفت.

بارانی افزود : امید است با تلاش های و پیگیری های در حال انجام بتوانیم با اتمام این پروژه ها به برنامه ریزی انجام شده و ساخت بیش از شش هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در این برنامه و در سال جاری برسیم.

وی همچنین به بررسی وضعیت و پیشرفت مزارع پرورش میگو در حال ساخت اشاره کرد و گفت : توسعه صنعت آبزی پروری در استان نقش مهمی در اشتغال زایی، رونق اقتصادی و توسعه ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر پروژه های نیمه تمام شیلاتی به ویژه پروژه های پرورش میگوی در حال ساخت در شهرستان های بندرلنگه،بندرعباس و قشم در دستور کار شیلات این شهرستان قرار داد و گفت : بزودی شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه های شیلاتی این شهرستان خواهیم بود و بی شک تامین زیرساخت های صنعت آبزی پروری از ملزومات توسعه صنعت آبزی پروری در استان است.

بارانی اضافه کرد: تشکیل این جلسات به صورت مستمر و منظم تداوم دارد و و امید داریم که بتوانیم با ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌ها هر چه زودتر موانع به تولید رساندن مزارع  را حل کنیم.

پایان خبر /