مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان گفت : در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مهار تورم و تحقق رشد اقتصادی ، بیش از ۲۱۱ هزار و ۸۳۶ میلیون ریال از جرائم بیمه‌ای کارگاه‌های فعال استان هرمزگان بخشیده شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عباس اکبری اظهار کرد : جریمه بیمه‌ای ۳۴۸۶ کارگاه در استان در قالب طرح بخشودگی جرائم سازمان تامین اجتماعی بخشیده شد.

اکبری با ذکر این نکته که این طرح از ابتدای خرداد ماه سال‌ جاری آغاز شده و تا پایان مردادماه امسال ادامه داشت ، ابراز کرد : ۳۴۸۶ کارگاه تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، صنفی و دانش‌بنیان دارای بیش از ۱۰۰ نفر بیمه‌شده، در این طرح شرکت کرده و مورد بخشودگی جرائم بیمه‌ای قرار گرفتند.

وی اظهار کرد : افزون‌بر ۱۲۱۱ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال از جرائم بیمه‌ای کارگاه‌هایی که در این طرح شرکت کردند ، مورد بخشش قرار گرفت.

مدیرکل تامین‌ اجتماعی هرمزگان تصریح کرد : سازمان تامین‌اجتماعی در سال‌جاری که به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبرمعظم انقلاب نامگذاری شده، به منظور حمایت از تولید و حفظ و افزایش اشتغال در کارگاه‌های کوچک و متوسط، اقدام به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کرده است.

اکبری گفت : در این زمینه ، اداره‌کل تامین‌اجتماعی هرمزگان با توجه به آمار و ارزیابی صورت گرفته ، در بین ادارات کل کشور در رتبه دوم میزان بخشودگی جرائم قرار دارد.

پایان خبر /