نخستین جلسه کمیته امنیتی ، انتظامی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با حضور اعضای سازمانی ، شهرستانی و ارگان های نظامی و انتظامی ، به منظور آمادگی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رییس کمیته امنیتی ، انتظامی و ترافیک قشم در این جلسه اظهار کرد : پیش بینی و پیشگیری از وقوع حوادث و بحران ها یکی از وظایف اصلی کمیته است که با هماهنگی سایر دستگاه های شهرستان سعی در انجام آن داریم.


کوروش قاسمی ادامه داد: تامین امنیت گردشگران و کاهش حوادث جاده ای برای ایجاد لحظات به یادماندنی از سفر به جزیره قشم جزو اولویت های کاری است که در کمیته پیگیری می کنیم.


به گفته وی طبق پیش بینی های انجام شده در نوروز ۱۴۰۲ تعداد افرادی که به جزیره قشم سفر می کنند بسیار بیشتر از سال های قبل خواهد بود و باید تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران به کار بگیریم.


بنابراین گزارش، در این جلسه مسائلی همچون تسهیل تردد و عبور و مرور از بنادر و فرودگاه، حل گره های ترافیکی شهرهای جزیره، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای، ساماندهی و ضعیت پارکینگ شهرها، ساماندهی خودروها و سیستم حمل و نقل عمومی، تامین اقلام اساسی از جمله نان و سایر موارد بررسی و آسیب شناسی شد و راهکارهای حل این مسائل نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر