رئیس کمیته امداد درپهن شهرستان بشاگرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، تعداد 5000 پرس غذای گرم و 4000 افطاری ساده در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،ابراهیم ابراهمیی در خصوص فعالیت شش آشپزخانه اطعام مهدوی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان اشاره وگفت: از ابتدای شروع طرح اطعام مهدوی تا کنون در شب های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، بیش از پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این بخش توزیع گردید.

ابراهمیی افزود: این تعداد غذای گرم با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و کمک های خیران به ارزش ۲۲۵ میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان درپهن شهرستان بشاگرد توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین چهار هزار افطاری ساده در قالب اطعام مهدوی بین نیازمندان توزیع شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: اطعام مهدوی در قالب پخت و توزیع غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان و با هدف تامین بخشی از معیشت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد است که تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

شایسته ذکر است برای دریافت نذورات، کمک‌ها و هدایای مردمی از طریق کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* در طرح اطعام مهدوی پیش‌بینی شده که مردم عزیز بتوانند کمک‌های خود را در این ماه مبارک واریز نمایند.

انتهای پیام