مدیر کل کمیته امداد هرمزگان گفت: پویش شور عاطفه ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسم» برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد آغاز شد.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، جلیل تراهی، در نشست خبری با اشاره به اینکه پویش شور عاطفه ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسم» تا یازدهم مهرماه ادامه دارد، افزود: ۴۳ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند که از این تعداد پنج هزار نفر به تبلت و گوشی هوشمند نیاز دارند.
وی افزود: هزینه هر دستگاه تبلت سه میلیون تومان است که ۵۰ درصد هزینه خرید آن را کمیته امداد و ۵۰ درصد دیگر از محل کمک‌های خیران و بنگاه های اقتصادی غرب هرمزگان تامین می‌شود.
تراهی اظهار داشت: پویش نذر امام سجاد(ع) همزمان با شهادت ایشان برای تامین هزار دستگاه تبلت در مرحله نخست آغاز شد که امیدواریم تا هفته اول مهر نیاز هزار نفر از دانش آموزان استان رفع شود.
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان همچنین از مجموعه خیران، نیکوکاران و بنگاه های اقتصادی غرب هرمزگان دعوت کرد در این پویش حضور یابند و مجموعه کمیته امداد را در تامین پنج هزار دستگاه تبلت همراهی کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: هیچ دانش آموزی در هرمزگان نباید به واسطه فقر و تنگدستی از تحصیل بازبماند و کمیته امداد این آمادگی را دارد که با هماهنگی آموزش وپرورش هزینه تحصیل دانش آموزان نیازمند را فراهم کند.
تراهی همچنین در پایان یادآورشد: افراد خیر و نیکوکار می توانند کمک‌های خود به شور عاطفه ها را به کد دستوری #۰۱۰۷۶۸۸۷۷* و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۱ واریز کنند و همچنین به صورت غیرنقدی به مرکزهای نیکوکاری و دفترهای کمیته امداد شهرستان های استان تحویل دهند.
گفتنی است ؛ ۴۳ هزار دانش آموز، ۲۴۰۰ دانشجو و یکهزار و ۳۰۰ طلبه مجموعه جامعه تحصیلی و نخبگان کمیته امداد هرمزگان را تشکیل می‌دهند.