در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از خبرنگاران حوزه آبرسانی قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه اطلاع رسانی به مردم جزو لاینفک زندگی مردم شده است ، تصریح کرد : اخبار پیش نیاز توسعه و پیشرفت جامعه است که این مهم بر عهده خبرنگاران متعهد و سخت کوش است.

حمزه پور افزود : هدف خبرنگاران در انجام رسالت خبر رسانی، نقش مهمی در اصلاح جامعه و بهره وری به عموم مردم دارد و رسالت شما بر فعالیت ما تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

به گفته وی ، تلنگر خبرنگاران باعث می شود تا کاستی ها و نیازهای استان از طریق رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی به دستگاه های خدمات رسان از جمله آبفا رسانده شود.

مدیرعامل آبفا گفت : ۱۷ مرداد یادآور تلاش خبرنگارانی است که بهترین اوقات خود را صرف آگاهی، بصیرت و بیداری جامعه می کنند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

حمزه پور با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز دولت مردمی ایران قوی اهتمام می ورزند ، گفت : خبرنگاران استان هرمزگان که در حوزه آبفا انجام وظیفه می کنند، عملکرد قابل قبولی داشته اند و ما قدردان آنها هستیم.

گفتنی است ، در پایان این مراسم از تلاش خبرنگاران رسانه های هرمزگان که در حوزه آبرسانی فعالیت دارند، قدردانی شد.

پایان خبر /