رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت : آموزش ، آگاه سازی و فرهنگ سازی از جمله عوامل مؤثر در طرز نگرش و رفتار شهروندان است که می تواند سهم بسزایی در مشارکت آحاد مردم نسبت به تغییرات اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حمید جمالی با بیان این خبر مطرح کرد : اولین سری از تبلیغات محیطی فرهنگ شهروندی ، با طرح هایی در خصوص کاهش ناهنجاری های موجود در محیط های شهری و اصلاح رفتارهای نادرست ، با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس بر روی بیلبوردهای سطح شهر به نمایش درآمد.

وی افزود : فضای مجازی از مهم ترین بسترها برای امر فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آموزش است که سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با استفاده از ظرفیت های مختلف، طرح ها و تولیدات گرافیکی در قالب موشن گرافیک، انیمیشن، پوستر، اینفوگرافیک، کتابچه های الکترونیکی و پادکست را با موضوعات و پیام های شهروندی گوناگونی که در حوزه مدیریت پسماند وجود دارد منتشر نموده است و همچنان نیز این اقدامات به صورت مداوم در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : شهر ، حوزه عمومی زندگی افراد جامعه است و مردم باید همان احساس مسئولیتی که در خانه و زندگیشان دارند نسبت به شهرشان نیز داشته باشند و با رعایت اصول فرهنگ شهروندی در ارتقاء این فرهنگ سهیم باشند.

پایان خبر /