رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش بیش از 3000 موتورسیکلت توقیفی دیگر در پارکینگ‌های این استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار موتورسیکلت تاکنون تعیین تکلیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، مجتبی قهرمانی امروز (هجدهم اسفندماه) اعلام کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور، با پیگیری و اقدامات لازم، هشتمین مرحله از مزایده موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان برگزار می‌شود.

قهرمانی تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، حدود ۱۰ هزار موتورسیکلت توقیفی به فروش رفته است و در مرحله هشتم از برگزاری این مزایده نیز تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ های شهرستان های جاسک، میناب، بندرعباس و پارسیان به مزایده گذاشته خواهند شد.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به اینکه در خصوص تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت‌های موضوع این مزایده، حکم قطعی قضایی صادر شده است، پس از تکمیل مراحل قانونی، مزایده ۳ هزار و ۱۰۰ موتورسیکلت توقیفی در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، عموم می‌توانند در روز های دوشنبه و سه شنبه، هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ و ۱۵ الی ۱۷ با مراجعه به پارکینگ های المهدی جاسک، انجمن حمایت از زندانیان میناب، پارکینگ پارسیان و پارکینگ های یاسر، میلاد و قائم بندرعباس از این موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا به وسیله تماس با شماره‌های (۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱) از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

انتهای خبر /