سرپرست شركت پالايش گاز سرخون و قشم از اتمام تعمیرات اساسی واحد دوم تنظیم نقطه شبنم پالایشگاه گاز سرخون به همت متخصصان توانمند و باتجربه این شرکت با موفقیت کامل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، پارسا پروین با اعلام این خبر افزود : تعمیرات اساسی ردیف دوم واحد تنظیم نقطه شبنم پالایشگاه گاز سرخون   (Unit 400B)با همت و تلاش خستگی ناپذیر متخصصان و کارکنان واحدهای مختلف این شرکت و با حفظ کیفیت و ایمنی ، زودتر از مدت زمان تعیین شده با موفقیت کامل به اتمام رسیده و بار دیگر این واحد به جهت توسعه و رونق تولید پایدار در چرخه تولید قرار گرفت.

پروین  افزود : با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و با درایت و عزم راسخ متخصصان توانمند این شرکت توانسته ایم در زمینه خودکفایی و تعمیرات اساسی با تکیه بر توان نیروهای بومی و همچنین در راستای ساخت تجهیزات و قطعات پالایشگاهی با همکاری شرکت های داخلی مشکلات مربوط به تامین قطعات را برطرف نموده و گام های بسزایی در سطح صنعت نفت و گاز برداریم.

وی  از زحمات  و تلاش  بی شائبه کلیه کارکنان شرکتی و پیمانکاری به خصوص واحدهای تعمیرات، بهره‌برداری، بازرسی فنی، معاونت مهندسی و توسعه، HSE، حمل و نقل، خدمات دفتری و رفاهی ، امور کالا و روابط عمومی  تقدیر و تشکر کرد.

پایان خبر /