مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تمدید مهلت شرکت در دومین جشنواره کتاب خوان و رسانه تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، محمدمهدی زرافشان در این باره گفت : به دلیل بروزرسانی سامانه جشنواره و درخواست اهالی رسانه برای ارسال آثار ، مهلت شرکت در دومین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

زرافشان افزود : اهالی رسانه، کتابخوانان و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی festival.iranpl.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر با ارسال اثر در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است ، دومین دوره جشنواره کتاب‌خوان و رسانه، با رویکردهای سه‌گانه تمرکز بر «کتابخانه عمومی» و «کتاب‌خوانی»، توجه به «رسانه‌های نوین» و قالب‌های متنوع و شرکت «کتاب‌خوانان» در جشنواره به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود. تمامی آثار منتشرشده در بازه زمانی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با موضوعات مرتبط در دومین دوره جشنواره پذیرفته می‌شود.

محسن برمهانی معاون سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، کمیل خجسته عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ، سیدمحمود رضوی مشاور فرهنگی رئیس مجلس شورای اسلامی ، محمد سرشار مدیر فرهنگی و نویسنده ، فاطمه عزیزآبادی فراهانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و عضو حقیقی هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور و فرشاد مهدی‌پور معاون امور امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای از سوی مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و رئیس جشنواره ، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری دومین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» منصوب شده بودند.

پایان خبر /