فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 100 کیلو حشیش در عمليات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری یک قاچاقچی مسلح مواد مخدر در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت : در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با سوداگران مواد مخدر ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از سوی قاچاقچیان عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

سردار جاویدان اظهار داشت : با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس ، قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری سمند از محور حاجی آباد به سمت روستای طاشکوئیه در حال انتقال محموله مواد مخدر است.

وی خاطر نشان کرد : با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حاجی آباد سرانجام موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، خودروی قاچاقچی را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد : پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک های خودرو را مورد هدف قرار داده و خودرو پس از طی مسافتی متوقف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

پایان خبر /