مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه در خرداد ماه و رشد ۵۰ درصدی تولید در سه ماهه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل، در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری، سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  دکتر احسان دشتیانه در این خصوص عنوان کرد: علاوه بر ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه در خرداد ماه به میزان تولید ۱۲۵ هزار و ۲۱۳ تن، تولید سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ نیز به میزان ۳۳۰ هزار و ۱۳ تن نسبت به دوره مشابه سال قبل، رشد ۵۰ درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس ضمن تبریک این موفقیت همزمان با آغاز ماه پر برکت ذی الحجه و قدردانی از کوشش های صورت گرفته در این راستا، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند این موفقیت ها که با تلاش همه جانبه مجموعه معاونین، مدیران، مشاورین و پرسنل زحمتکش این شرکت به دست آمده، نقش مؤثری در ارتقای تولید محصولات فولادی در استان هرمزگان در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.

گفتنی است، صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

پایان خبر/