مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت : صبا فولاد خلیج فارس در شش ماهه امسال ، موفق به ثبت شش رکورد تولید شامل سه رکورد تولید ماهانه در فروردین ، خرداد و شهریور ماه و سه رکورد تولید روزانه شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احسان دشتیانه گفت : صبا فولاد خلیج فارس در شهریور ماه امسال با تولید ۱۲۹ هزار و ۴۱۲ تن بریکت گرم موفق به ثبت رکورد جدید در تولید ماهانه شد و این در حالی است که آخرین رکورد تولید این کارخانه مربوط به خردادماه امسال با ۱۲۵ هزار و ۲۰۰ تن بوده است.

وی همچنین از رشد ۲۸ درصدی تولید در شش ماهه امسال نسبت به شش ماه اول پارسال خبر داد و افزود : مجموع تولید بریکت گرم در شش ماهه امسال در کارخانه صبا فولاد خلیج فارس ۶۷۳ هزار و ۷۴۸ تن بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت : رکورد‌های جدید رشد تولید در کارخانه صبا فولاد خلیج فارس، با وجود همه محدودیت‌های برق و عدم امکان تولید حداکثری در تیر و مردادماه امسال به ثبت رسیده است و همچنین در این مدت برای اولین بار توقف اضطراری در این کارخانه به صفر رسید.

صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

پایان خبر /